2013. április 30., kedd

Áprily Lajos

Május muzsikája


Langyos esõ suhog a lombokon.
A vadgerlék szavaló-kórusa
átbúg a suhogáson. Figyelem:
milyen meleg és milyen monoton.
Öreg vagyok, s csúfolkodnak velem.
Azt búgják: Tavasz, tavasz, szerelem.

Ragyog a reggel. Délre már borul.
Szél bókoltatja nyírfáim sorát.
Estére rojtos felhõ komorul
s dörögve ontja sûrû záporát.
Villám villantja túl a hegytarajt
s lelkembe mámort lobbant, késeit.
Hallgatom ezt a gyönyörû morajt,
május felséges mennydörgéseit.



A díjat földytől kaptam,és köszönettel fogadtam el. http://turmixezaz.blogspot.hu/

2 megjegyzés:

  1. Kedves Amelia!
    Légy szíves látogass el a blogomra, vár rád ott egy meglepetés számodra.

    Üdv.földy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez valóban meglepetés volt! :)))
      Nagyon, de nagyon örülök,annál is inkább, mert én még soha nem kaptam ilyent.Köszönettel elfogadom, és igyekszem a díjhoz méltóan verselni a továbbiakban is.
      Köszönettel,Amelia

      Törlés